onsdag 4 april 2012

IN:UT Mars 2012

IN:
2 ringar
1 armband
1 par solbrillor
1 svart linne
1mobil +tillbehör
1 mobilfodral
1 matberedare +tusen tillbehör
1 medicinlåda
UT:
1 grå tröja
1 mobil +laddare
1 par skor
1 datorfodral
5 par örhängen
1 brosch
Resultat: +9 -10 = -1
Halvt ofrivilligt byte av telefon igen. Inga kommentarer på det. Jag har köpt lite krimskrams. Matberedaren var en födelsedagspresent som jag hoppas kommer till stor användning. Den har dock hur många funktioner som helst, med andra ord, hur många tillbehörsprylar som helst.
Allt på UT-sidan har skänkts vidare utom tröjan som jag använder som trasa innan jag slänger den. Kvinnan som fick min gamla mobil blev glad och min bror är mycket nöjd med datorfodralet som var för litet för min dator.
Jag har även köpt möbler och köksprylar till lägenheten jag precis flyttat in i men de räknar jag inte här. Inte än iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar