lördag 3 mars 2012

IN:UT Februari 2012

IN:
1 par svarta pumps
1 strumpbyxor
2 örhängen, gåva
1 brosch, gåva
5 nagellack
1 par jeans
2 toppar/blusar
1 vårjacka
1 mobilstöd, till jobbet

UT:
1 gammal almanacka
1 bricka
1 kuvertväska
1 par jeans
1 par grå pumps
1 mobil +tillbehör

Resultat: +15 -6 = +9

Oj, den här månaden har jag köpt saker! Jag ångrar att det blev så många nagellack, det hade räckt med färre och gåvorna kommer jag nog ge vidare igen. De var inget jag hade skaffat till mig själv... Annars så är jag ganska glad över sakerna jag skaffat mig. Visst, ett par extra pumps är inte livsviktigt men de lär användas mycket, mycket!
På UT-listan syns att jag inte rensat så flitigt. Jag ligger lite lågt med det just nu. Annat som har högre prioritet. Jeansen har jag tyvärr tappat bort och mobilen lämnades tillbaka till affären. Nya mobilen hamnar på Mars-listan.
Som vanligt skänker jag vidare de användbara sakerna på UT-listan. Resten återvinns så gott det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar