måndag 6 februari 2012

IN:UT Januari 2012

IN:
1 mobilfodral
1 smink-pennvässare
1 halsband
2 par långa strumpor

UT:
3 halsband
1 paljettskärp
2 kjolar
1 mobilfodral
1 solsidan-dvd
1 par tumvantar
1 sjal
1 mössa
4 strumpbyxor
1 bikini
1 ljusstake
1 klockradio

Resultat: +5 -18 =-13

Mobilfodral både på ut- och in-listan kan kännas ogenomtänkt men det är faktiskt det mest genomtänkta köpet. Det gamla var för stort och inte alls bra och jag är supernöjd med det nya. Min mor hade två sminkpennvässare och jag noll så jag tackade ja till det ena. Kan hända att det åker ut om det inte används. Jag kommer inte lista strumpor i fortsättningen men dessa långa ser jag mer som träningskläder än underkläder då de bara används på träning. Halsbandet köptes halvspontant efter att ha sett det dagen innan vid presentletande.
Allt på UT-listan, förutom strumpbyxorna och ev. något halsband, skänktes bort till loppis. Kläderna var plagg som legat i en kartong i källaren i allt för många år.

Mitt mål med -50 prylar kommer jag förmodligen inte nå. Jag tror inte jag äger så mycket "skit" men det återstår att se. Det känns inte heller så viktigt längre då jag hittills anser mig göra ganska hyfsade val. Men som sagt, det återstår att se och allting är ju relativt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar